uh : /

Idag är det uppförsbacke. Shit jag är verkligen orolig över att jag inte kommer få a-kassa. Det är ju då min enda inkomst. Ingen lön eller nåt heller :(
jag tycker det är så s*tans långtråkigt med alla intyg, avtal, journaler,ansökningar, utskrivingar, anmälningar och inskrivningar som ska göras så det är inte sant!
Det är väl inte helt omöjligt att göra processen smidigare?
Ja ja..


Igår gjorde vi typ ingenting på jobbet. Satt där. Typ.
Jag är inte alls motiverad till att jobba, även om jag samtidigt känner att jag måste jobba mer(men det är ju av ekonomiska skäl).

Känns bara som att allt kommer skita sig, bara för att jag eventuellt inte kommer ha någon inkomst.. Skit!

Kommentarer
Postat av: Line

Det löser sig Jess!

När får du veta om du får a-kassa?

2008-10-09 @ 18:54:35
URL: http://motokandahav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0