"sakta gå hem genom stan.."

Ja då har man fått lite klarhet. Ringde till SEKO Sjöfolk för att räta ut några frågetecken. Det har känts som att jag fått brev från dem var och varannan dag, och hur många journaler och intyg man än skickar in, så ska man ändå komplettera med något annat. Men nu är det fixat! Jag ska skicka in intyg på det jag gjort de senaste 13 månaderna. Vad poppis jag kommer bli på DG's kontor..Det blir nog 67e gången jag ber om journaler.. Ja ja.
Visst jag kommer ju inte få nån jättesumma från a-kassan, men jag vill bara få det överstökat. Komma igång liksom.

Annars?
Annars sitter jag i min systers lägenhet vid skanstull och ska snart hugga in på disken. Sen bär det av till Arnelanda där jag möter upp Cajjan för att sen flyga vidare ner till Malmö. Ska bli kul att träffa Jen o Fred igen, och Frenny såklart!
Planen är att åka över till DK också, se på en utställning med
döda människor (kolla in länken)och köpa sprit aaaaah!
Har vart ute på stan och gluttat efter ett par schyssta sneakers, men jag hittade inga som jag föll sådär pladask för.. Så jag får la kolla om jag hittar nåt i södra sverige, inte så hett att gå runt i öppna skor mer gjorda för sommaren..


Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Line

döda människor, va, på riktigt? :s

vågar jag ens kolla länken?

2008-10-16 @ 23:00:57
URL: http://motokandahav.blogg.se/
Postat av: jess

jo kolla! det var inte så farligt! som att kolla vanliga modeller ungefär..

2008-10-20 @ 02:14:08
Postat av: KelocC

Godnatt på dig :)

2008-10-20 @ 02:20:05
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0