just another day no 3



Idag har jag vart ute och ridit. Härligt. Även om S är som han är, kan jag inte nog klara mig utan den sortens karaktär. Lite Petra liksom. Fast tänk 400kg mer haha..
Om vart annat flyger det ut ett par bakben utan att man var beredd på det, och lika ofta kan han brumma till sådär som hästar gör när de slappnar av. Lite som en suck.
Hade gärna vart ute lite längre, men mitt sällskap hade lite bråttom så jag passade på att avsluta när övriga ridturen gått så bra, sluta-på-topp-tänket :)


Sitter för tillfärllet och lyssnar på musik. Försöker ladda ner en del låtar från p3 rytm's låtlistor, men det finns ju typ ingenting. Vare sig man söker på artist, låtnamn eller album så är det oftast bara en låt som finns(och då i "Absolut reggae..bla bla"- style). Har kollat skivbutikerna på nätet också, men nada resultat. Bajs!

Börjar också bli lite nervös för min och Freddans resa till amerikat. Vi har ännu inte bokat biljetter och de billigaste tar ju slut fortast, och jag tänker inte betala mer än 9-10 000 för en biljett. Inte kan jag ringa honom heller eftersom jag inte fått mitt simkort ännu från Comviq..Det ena med det andra : /
Dessutom blev det inget jobb för mig nu på söndag, vaaaa shysst!

Kommentarer
Postat av: Line

Har du skaffat ny mobil nu?

2008-10-03 @ 22:54:27
URL: http://motokandahav.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja köpte en på elgiganten:) abonnemang/kompis/blabla/väldigtbradeal/1 kr..

Svart sonyEricsson. Men simkortet kommer hem till dej typ nästa vecka

2008-10-03 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0