för att veta vart man är på väg måste man veta vart man kommer ifrån

..var det en vis man som sa en gång

Blev nyss uppringd av Janet från DG: Kom och jobbe! sa hon, och jag är ju inte den som är den för sånt som är så, utan hellre en som gör det om det skulle vara så. Då får jag pallra mig ner till Nynäs ikväll alltså..
Åt glass, grädde och jordgubbssylt till frukost idag..hahaa mmm gott! En kopp te också :p Sen mailade jag in lite komplement till SEKO Sjöfolk, hoppas det räcker så jag kan få min a-kassa nån gång.


Annars letar jag musik. Kollar efter Sizzla, Chillin in Chile från Juke Boxx, men det är inte så lätt alltid att hitta allt gött som spelas :/
Fan va shysst det var att åka flygplan i lördags! Tänk om man skulle ta privatpilotcert (PPL), då får man köra upp till 10 pers. Kostar mellan 60-100 000 och blir iofs en ganska dyr hobby. Men hey! Damn vilka möjligheter, och va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0