AArrrrrr!

I förra veckan pratade jag med en tjej på SEKO Sjöfolk och vi gick igenom vad jag skulle skicka in.
Det tog sin lilla tid, jag ville ha klara besked om exakt vad som behövdes så det tog säkert en 20-25 min innan hon fick fram hur det låg till. Nu har man fått ett mail från a-kassan att jag ska komplettera med ytterligare graj, och det är ju exakt de handlingar som jag skickade in för några veckor sen.
Jag blir bara på onödigt dåligt humör när jag frågar vad som gäller från en person som väntas veta, men som sen visar sig inte vara komplett. Alla gör fel ibland(jag vet..) men det här drar bara ut på tiden pga att den ena efter den andra blanketten ska passera minst två eller tre mellanhänder. And this just pisses me off :(   Blä!

Kommentarer
Postat av: Line

faan va drygt :/

2008-10-29 @ 11:05:52
URL: http://motokandahav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0